آریا

خاطرات من

آریا

خاطرات من

سکوت را نشکن

جونم به لبم آمده . تپیدن قلبمو رو رگ گردنم رو پیشونی سردم حس میکنم .

دوباره امیدم رو از دست دادم البته میدونم زندگیم به مسیر عدایش باز خواهد گشت دیر یا زود اما بازهم خاطره تلخ دیگری به داشته هام اضافه شد . حس زیبایی یک گل حس خواستن بی تمنای وجود . دوست داشتن از سر عشق و نفس . نمیدونم . نمیدونم . نمیدونم .  

من خطاکارم  

شهد میوه ممنوعه رو ننوشیدم و تبعید شدم

وای بگذریم چقدر چرند به هم میبافم 


امروز یکشنبه چهارم دی ماه 1390 مکان داخل اتاق پشت سیستم

تنها نیستم و شاهین هم داره با اون یکی سیستم ور میره و بقیه هم پی کارهای خودشون هستن . خیلی سعی کردم که نیام و ننویسم ام نشد و الان من اینجام جایی که نباید باشم . دلیلم برای نوشتن اینبار درد خودم نیست . درد آدم دیگه ایه کسی که حالا مطمئن شدم تن با ارززشو مفت فروخت نه به خاطر پول فقط به خاطر سختی و انتقام شاید لذت شاید هم یه چیز دیگه . کسی که بینهایت زیباست . چشماش مثل دریاست . رنگ موهاش مثل جنگل صورتش مثل شراب . نمیدونم چرا . درک نمیکنم این لامصب چیه همه بهش اعتیاد دارن .

من خودم هیچ وقت نگفتم آدم خوبی هستم اما آخه چرا مین این همه آدم که شناختم تو باید اینجوری باشی ؟ چرا تو نمیتونی سالم زندگی کنی ؟ یعنی کنترل کردن اینقدر سخته ؟ 


دلم میخواد برای اولین بار شراب بخورم . مشروب بخورم . اینقدر بخورم که چشمام سیاه بشه و بخندم . خودمو میخوام تو خوشی خفه کنم . دارم هذیان مینویسم . حس میکنم که تب دارم .


گور بابای زندگی و همه کس . بچسب تن رو . تن سالم و پر قدرت . بدون اشتیاق و هوس . دلم میخواد همه چیزو دوباره از اول شروع کنم . دیگه این اشتباه رو نمیکنم که کسی رو دوست داشته باشم . به هیچ کس رحم نمیکنم .  لیاقت من خیلی بیشتر از اینه . خیلی بیشتر . نه به کسی رحم میکنم نه حس ترحم کسی رو قبول میکنم . نه به دوست مرد نیازی دارم ونه به زنش . فقط تنهایی رو عشقه . سکوت رو عشقه . بشینی لب ساحل خیره شی اون ته دریا .


دردم از اینه که نتونستم بگم نه . نتونستم جلوی دوست داشتنمو بگیرم . خودمو ارزون شکستم و بیجا غرورم رو برای کسی زیر پام گذاشتم که چیزی نداشت عوضش بهم بده . 


وای چقدر حالم گرفته  نفسم واقعاً تنگ شده دوست دارم تنها باشم و گریه کنم . یکی بیاد منو بزنه 

آخه من چرا اینطوریم ؟ یعنی باید شدت عمل به خرج بدم ؟ نه این من نیستم . آریای واقعی هیچ وقت نباید ناراحت بشه . هیچ وقت نباید عصبانی بشه .


 از سرم بیرونت میارم و ولت میکنم . 

دست کوچکت را لب خندانت را سرخیه گونه آتش گونت را همه را باد صبا میسپرم . 

بخشش ای خالق گیتی بخشش همه چیز بار دگر پایان یافت 




نظرات 6 + ارسال نظر
سامره دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:35 ب.ظ http://poolak.blogsky.com

سلام
هر کدوم ما یه روز بجایی میرسیم که میشه اینجا میشه تنهایی میشه یه دنیا غصه...........
مواظب خودت باش

aram جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ب.ظ

manam ehsasam too hamin maye hast!!!!!!!!!alan

setareh پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ب.ظ http://www.asalbano0o.blogfa.com

سلام
وبلاگ خوبی دارید
همیشه از وبلاگهایی که صادقانه از خودشون و واقعیتهای زندگیشون می نویسن خیلی خوش میاد
منم وبلاگم دفتر خاطراتمه و بیشتر برای دل خودم و موندنه یادگاری توش می نویسم
در مورد این پستتون نمیدونم چی بگم اما خوب تو دنیا هم آدم خوب هست هم بد
ما که نباید بخاطر بدی یک فرد خودمون و زندگی خودمونو نابود کنیم
به قول متنی که من خیلی دوستش دارم میگه اگر :
اگر تنها ترین تنها هم شوم بازهم خدا هست .........
توکلتون به خدا باشه و برای موفقیت و ساختن یک زندگی زیبا تلاش کنید
به گذشته فکر نکنید همه اشتباه می کنند
مهم اینکه ما ادما قدر خودمون رو بدونیم و تجربه بشه و دیگه تکرار نشه
به هر صورت امیدوارم موفق باشید و شاد .

سیالاکو جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ب.ظ

سلام اری جونم. چطوری؟ خوبی؟ چند وقته خواستم بخونم مطلبتو ولی نصفه باز میشه توی سیستم من. با این حال قسمتی که خوندم دلم ریش شد برا رفاقتمون. خیلی دلم تنگ شده برات. به خودت سخت نگیر. خوش باش . دوستت دارم . بووووووووووووووووووووووس بای

مرسی . خیلی مرسی

از دوست نه (همکلاسیهای قدیمی) شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ب.ظ

های ریکاردو ! زندگی حس غریبیست که یک مرغ مهاجر دارد
امیدوارم که حالت چوک(خوب)باشه بعضی موقع که سیبیلو رو (م.ب)میبینم سراغتو میپرسم قرار بود بری شین شان نین هائو چی شد؟
راستی خوب سرت شلوغه دیگه جواب اسمس هم نمیدی
ببین20روز قبل سیندی رو دیدم!تورشت
یه خورده کم بنویس نتونستم همشو بخونم

فرناز چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ق.ظ http://www.farnaz72.blogfa.com

اینکه موهاش مث جنگله یعنی موهاش سبزه یا یعنی موهاش شبیه جنگلیاست؟!!!!! چه زشششششششتتتتت!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد