آریا

خاطرات من

آریا

خاطرات من

دختر مورد علاقه من

ظاهر دختر مورد علاقه من
دختری با قدی حدوداً 170 سانتی متر . پیشانی متوسط . چشمهایی روشن , موهایی بلند و رنگ شده به صورت هفت رنگ آرایش تیره چشم . لبهایی قرمز . صورتی بسیار سفید . بینی کوچک و چشمهایی درشت . انگشتانی کشیده و زیبا .
لباسش تی شرتی تیره و حلقه ای با مچ بند مشکی و یک شلوار کتان مشکی با پوتین مخصوص کوهنوردی .
با قدمهایی متوسط و سری رو به زمین و نگاه های لحظه به لحظه .
روحیات دختر مورد علاقه من
باطنی خجالتی و درعین حال مهربان . بی نهایت مغرور و رام نشدنی . عاشق من باشد و دوستم داشته باشد . از آرایش کردن لذت ببرد و دیگران را ضایع کند . به طور کلی نیمه دوم من باشد . عاشق بچه و تفریحات سالم .

وضعیت مالی و تحصیلات
از لحاظ وضعیت مالی در حد متوسط یا حتی پائین باشد و به پول اهمیت ندهد .
از نظر تحصیلات حداقل دارای مدرک لیسانس باشد .

خواسته های او
هر چیزی که بخواهد نه نمی گویم

خواسته های من
به من خیانت نکند . دوستم داشته باشد





چند تا عکس از خودمون

 

این هم چند تا عکس خانوادگی

به ترتیب از راست به چپ

میلاد ( پسر عمه من ) - اشکان ( پسر عمو ) - خودم ( آریا )

 

این هم یه عکس از خودم

( عکس گیرنده فرید )