آریا

خاطرات من

آریا

خاطرات من

آنتی ویروس kazme_gheyz

این هم انتی ویروس برای از بین بردن انواع جدید و قدیمی ویروس کزم غیظ که توسط سازنده خود ویروس ارائه شده و البته مشکل منو کاملاْ حل کرد

Anti kazme gheyz

سکوت گرما

بازهم سلام

ساعت حدوداٌ  یک ربع به ۶ بعد از ظهره و هوا شدیدا گرم و مرطوبه . از شدت گرما زیر پیراهنم کمی مرطوب شده و روی پیشانیم نیز احساس رطوبت میکنم و هر از گاهی با دسمالی نوازشش میکنم .

بی دلیل به وبلاگم اومدم و بازهم بدون دلیل شروع به نوشتن کردم

امروز برای عاطفه چند جمله نوشتم و ازش خواستم که منو ببخشه . کار درستی نکردم چون احتمالا اون تا حالا منو فراموش کرده بود و الان براش خاطرات بدی رو زنده کردم اما توی اون لحظه نمیتونستم چیزی ننویسم

الان به هلن فکر میکنم به خود خود ناکسش . به اون قیافه بی نهایت قشنگش و اون وجود خواستنیش که برای بدست آوردنش زمانی هر کاری میکردم . حالا برام همه چیز فرق کرده نوع دیگری دوستش دارم . بیبشتر احساس ترحم می کنم . احساس کمک به هم نوع

به هر حال رابطه ما ۹۹.۹۹ ٪ تموم شده هستش

دیگه حال ندارم . بعدا بازم میویسم

اولین همایش ملی زیست شناسی گیاهی ایران

سلام

چند روزی بود که رشت نبودم و توی دانشگاه در حال کمک به بچه های زیست بودم تا همایش ملی رو درست اجرا کنند . من اپراتور سالن شماره ۲ بودم و واسه همین ۳ روزی رو تالش موندم که بدترین شبهای زندگیم بود اما خوب دیگه نمیشد به بعضیا نه گفت .

به هر حال روزها به همراه بقیه بیرون رفتیم و در کل دوستهای کله گنده و خوبی هم پیدا کردم .

سعی کردم یکی رو پیدا کنم اما نمی تونم با کسی آشنا بشم نه دیگه جسارتشو دارم ونه واقعاْ علاقه ای به اینکار دارم . دنبال هیچ کس نیستم و هیچ پروژه ای هم ندارم .

دیگه واسه امروز کافیه . بعداْ بیشتر مینویسم

دعوتنامه سایت کلوب

این هم دعوتنامه جدید برای عضویت در سایت کلوب

عضویت در سایت کلوب

سلام به همه

من هستم آریا

مدتها بود که فرصت نشده بود بیام و برای دل خودم بنویسم اما دوباره نوشتم . نوشتنم اینبار دلیل خاصی جز دلتنگی نداره .

هوا با اینکه تو تابستون هستیم سرد و ابری و بارانی شده مثل همیشه لذت میبرم از هوای شهر قشتگم ( رشت )

مدتهاست که با عاطفه بهم زدم . شاید دو ماهی میشه . هلن رو هم کم کم فراموش میکنم به جز موقعی که عکسش رو میبینم در باقی مواقع احساسمو میتونم کنترل کنم ولی خوب کاریش نمیشه کرد و من با این وضیت کنار اومد .

مشکلات یکی دوتا که نیستن

دانشگاه رو انشا الله ۲ ترم دیگه تموم میکنم و همین ۱۱ ترمه تموم کردن هم خودش کلی مکافات داره . دیگه حوصله دخترها رو ندارم و حس صحبت کردن هم دیگه تو وجودم از بین رفته

منتظر میمونم تا ببینم آینده چی میشه

دستام دیگه خسته شدن پس بعدن ادامه حالمو مینویسم

خدا حافظ

ثبت نام در مرکز تخصصی مهندسین ایران


از طریق این لینک میتونید عضو بشید و از امکانات جالب این سایت استفاده کنید




لینک دعوت سایر متخصصین به سایت مرجع متخصصین ایران:

http://www.IrExpert.ir/Webforms/Default/newlogin.aspx?Act=UserAdmin&UC=8