آریا

خاطرات من

آریا

خاطرات من

برای خودم

ساعت 12:21 دقیقه شبه و همه خوابیدن و فقط این من هستم که بیدارم و بل از خواب میخوام بازم چند خطی تو وبلاگم بنویسم . حقیقت امر اینه که من نمیخواستم چیزی بنویسم اما عجیبه اینکه وقتی میخوام برم بخوابم و تو جام دراز میکشم - وقتی که دیگه هیچ چیز فرعی ای تو زهنم نیست اونوقت مغزم شروع به فریاد کشیدن میکنه و کلمه ها ظاهر میشن اونوقت تاسف میخورم که چرا اینارو ننوشتم تا کمی سبک تر بشم . 

خلاصه امشب شب خوبی بود و هم نبود . اصلا نمیدونم هیچی نبود . 

درگیر این شدم که با آیندم میخوام چیکار کنم . از اینکه درس رو ادامه بدم خیلی لذت میبرم اما از طرفی سالهایی رو از دست میدم که دیگه جبران نمیشه و از طرف دیگه نمیتونم زندگی واقعی راه بندازم خلاصه خیلی اوضاع قمردر عقربه و تو این گیرودار احساسات جوونی هم داره کم کم کار دستم میده . سعی خودمو میکنم تو مهار کردن احساساتی که مدتها سرکوب شده اما دیر یا زود همه چیز یرام تغییر میکنه و اونوقت دیگه ..... . 

به نیمه پر قضیه نگاه میکنم که اینجور مسایل رو نباید زیاد جدی بگیرم چون هرچی باشه طبیعت منه . حالا دارم به این فکر میکنم که شاید این قضیه رفتن از ایران تنها شات من برای در رفتن از بحران های بعدی زندگیم باشه . شایدم خودش سر منشاء کلی گرفتاری برام بشه ولی یه آدم یه روزی با یه جمله بهم نشون داد که هیچ جا برای ما و امثال ما امیدی نیست اما حداقلش اینه که اگه جای درستی زندگی کنیم شرای واسه نسل بعدیمون تغییر دادیم . 

حالا اگه اصلاً به اونجا ها رسیدیم بعدش یه فکری میکنیم .  

چشام خواب آلود شده و اگه بیشتر بمونم بند  رو آب میدم واسه همین شب همه خوش . 

بوس بای

نظرات 1 + ارسال نظر
سیالاکو دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ق.ظ

سلام اریا. چطوری؟ اریا زندگی قشنگتر از اینیه که اینقده بخوایم سخت بگیریم به خودمون. زیاد به برنامه های ایندت فکر نکن. درسته برنامه ریزی ادمو به هدف نزدیکتر می کنه ولی درگیر شدن اینجوری فقط خودت اذیت می شی. راحتتر به ایندت فکر کن . خیلی وقتا محاسبات دقیق ما جور دیگه ای رقم می خورن. زیاد فک نکن که کله مغرورت خالی می شه ها. قربون جوانیت برم. با دختر خارجکیه اونم حل می کنی. دیگه بچه خوبی باش عین همیشه. فدای اریای بدجنسم بشم الهیییییییییییییییییییی. بوس بوس ماچ ماچ لب لب بایییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.

مرسی
خیلی مهربونی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد